Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'ubicarà a uns 2,2 km de la desembocadura de l’Albufera, a la zona de confluència dels torrents de sa Boval i es Puntarró
L’Albufera des Grau de Menorca tendrà una nova comporta per controlar millor el flux d’aigua dolça que arriba a la llacuna. Les obres es faran a 2,2 km de la desembocadura, a la confluència dels torrents de Sa Boval i Es Puntarró.
L’objectiu de crear aquesta nova infraestructura és evitar les arribades torrencials i crear un reservori d’aigua dolça. També es restauraran uns béns etnològics que al segle XVIII servien per al cultiu d’arròs i que ara tindran una altra utilitat.
El Consell Insular de Menorca va arribar a un acord amb el Govern balear per a la construcció de la nova comporta, i segons el qual el Consell assumiria la contractació del projecte de construcció, i el Govern l’execució de l’obra i la compra de dues finques adjacents necessària per portar-la a terme. Ja s’han iniciat els tràmits per la compra d’aquestes dues finques amb l’impost de turisme sostenible.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat