Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les segones dosis als menors de 60 anys que ja han rebut el vaccí d’AstraZeneca s’iniciaran el 2 de juny
98
El ritme de vacunació s’alenteix setmana rere setmana a Menorca. Malgrat els anuncis de l’arribada massiva de dosis, el cert és que des de fa un mes cada setmana es redueix la previsió en l’administració. Segons ha anunciat aquest dimarts l’Àrea de Salut de Menorca, durant els pròxims 7 dies, s’inocularan 4.608 dosis. Això és un miler menys de vacunes que fa un mes, quan en van arribar 5.600.
La gran majoria de dosis que continuen arribant son de la farmacèutica Pfizer. Els equips d’infermeria dels centres de salut ja han completat la vaccinació als majors de 80 anys i, per tant, tota l’activitat de vaccinació es concentra a partir d’ara en els dos punts de vaccinació poblacional de Maó i Ciutadella.
Les segones dosis als menors de 60 anys que ja han rebut el vaccí d’AstraZeneca i, que ara poden escollir entre aquest i Pfizer, s’iniciaran el 2 de juny.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare