El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les segones dosis als menors de 60 anys que ja han rebut el vaccí d’AstraZeneca s’iniciaran el 2 de juny
109
El ritme de vacunació s’alenteix setmana rere setmana a Menorca. Malgrat els anuncis de l’arribada massiva de dosis, el cert és que des de fa un mes cada setmana es redueix la previsió en l’administració. Segons ha anunciat aquest dimarts l’Àrea de Salut de Menorca, durant els pròxims 7 dies, s’inocularan 4.608 dosis. Això és un miler menys de vacunes que fa un mes, quan en van arribar 5.600.
La gran majoria de dosis que continuen arribant son de la farmacèutica Pfizer. Els equips d’infermeria dels centres de salut ja han completat la vaccinació als majors de 80 anys i, per tant, tota l’activitat de vaccinació es concentra a partir d’ara en els dos punts de vaccinació poblacional de Maó i Ciutadella.
Les segones dosis als menors de 60 anys que ja han rebut el vaccí d’AstraZeneca i, que ara poden escollir entre aquest i Pfizer, s’iniciaran el 2 de juny.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals