Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els experts no preveuen, per ara, un confinament domiciliari general a les Illes
Continua l’increment de contagis de Covid-19 a les Balears i la taxa de positivitat se situa per damunt del 7 per cent. Això sí, s’està alentint l’augment de casos durant els darrers dies i podríem acostar-nos al punt màxim de la corba. El portaveu del Comitè de Malalties Infeccioses, Javier Arranz, però avisa: hi ha la possibilitat de fer passes enrere.
La situació als hospitals, asseguren, no passa per moments complicats. A planta, l’ocupació de llits se situa al 6,8 per cent.
Ara per ara, hi ha 66 professionals sanitaris positius per Covid-19 i 192 en vigilància a les Illes. Per evitar nous contagis entre la població, Arranz ha explicat que aviat es podrien tornar a dur a terme accions comunitàries a Arquitecte Bennàssar i microaccions a punts concrets de Pere Garau, el Polígon de Llevant o a s’Escorxador. Sobre un confinament domiciliari general, asseguren que no hi haurà sorpreses.
Abans d’això, els experts aposten per posar en marxa mesures restrictives com el tancament d’aeroports i ports.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta