Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els experts no preveuen, per ara, un confinament domiciliari general a les Illes
Continua l’increment de contagis de Covid-19 a les Balears i la taxa de positivitat se situa per damunt del 7 per cent. Això sí, s’està alentint l’augment de casos durant els darrers dies i podríem acostar-nos al punt màxim de la corba. El portaveu del Comitè de Malalties Infeccioses, Javier Arranz, però avisa: hi ha la possibilitat de fer passes enrere.
La situació als hospitals, asseguren, no passa per moments complicats. A planta, l’ocupació de llits se situa al 6,8 per cent.
Ara per ara, hi ha 66 professionals sanitaris positius per Covid-19 i 192 en vigilància a les Illes. Per evitar nous contagis entre la població, Arranz ha explicat que aviat es podrien tornar a dur a terme accions comunitàries a Arquitecte Bennàssar i microaccions a punts concrets de Pere Garau, el Polígon de Llevant o a s’Escorxador. Sobre un confinament domiciliari general, asseguren que no hi haurà sorpreses.
Abans d’això, els experts aposten per posar en marxa mesures restrictives com el tancament d’aeroports i ports.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat