El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La campanya de recollida es troba a un 75% i queden aproximadament 15 dies per acabar la collita
La direcció de l’explotació salinera estima que es recolliran entorn de 45.000 tones de sal, molt per davall de les 65.000 tones de 2016, quan es va registrar la millor collita dels darrers 18 anys.
Salinera Española atribueix la davallada a la meteorologia. Les precipitacions de finals d’agost a les Pitiüses han estat una de les causes que n’ha fet baixar la producció.
La campanya de recollida es troba a un 75% i queden aproximadament 15 dies per acabar la collita que va començar a finals de setembre. Està previst que la setmana del 18 de desembre es pugui fer un primer carregament de 4.000 tones de sal que sortiran cap al Regne Unit.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle