L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Es tracta de unes persones que han estat Itàlia en els darrers dies
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
47Salut ha activat el protocol per un possible cas de coronavirus a Eivissa. L’home, provinent d’Itàlia, s’ha posat en contacte avui migdia amb el 061. El pacient presenta símptomes lleus d’una congestió nasal. Ara mateix es troba a casa seva on el servei d’emergències li ha fet una prova ràpida per descartar que sigui coronavirus. Les mostres s’han enviat a l’Hospital de son Espases on s’analitzaran i s’espera que els resultats puguin estar llestos en les pròximes hores.
Per la seva part, l’Àrea de Salut de Menorca ha activat aquest dimarts vespre el protocol d’actuació del coronavirus davant el cas d’una persona que fa uns dies havia tornat d’un viatge a Itàlia i que avui capvespre ha acudit al servei d’urgències del centre mèdic Canal Salat de Ciutadella.
El pacient presentava una simptomatologia lleu, se l’ha derivat a casa i s’ha activat el protocol, que inclou mesures de prevenció i aïllament domiciliari, així com la presa de mostres que seran analitzades a Son Espases. Aquest dimecres es coneixeran els resultats.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve