Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Seria sobretot recomanable vacunar-se per als majors de 60 anys i els qui estiguin exposats a entorns on s'afavoreixi la transmissió de grip
Al vídeo, la roda de premsa sencera en què la Conselleria de Salut ha anunciat l'ampliació de la campanya de la grip.
56La Conselleria de Salut ha convidat aquest dijous a tota la població a acudir a vacunar-se de grip, més enllà del grup diana al qual es va dirigir la campanya des del principi i més enllà de la data final prevista per al 4 de desembre, mentre quedin dosis disponibles.
La directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font, ha explicat que la campanya de vacunació contra la grip ja ha aconseguit un 42% de la població considerada diana i ha fet una crida a tot el que vulgui que acudeixi a vacunar-se, demanant cita prèvia en els telèfons 971 43 70 79 o 902 079 079.
Font ha destacat en roda de premsa que seria sobretot recomanable vacunar-se, a més de per als col·lectius diana (sanitaris, majors de 65 anys, persones amb patologies cròniques i embarassades) per als majors de 60 anys i “els qui estiguin exposats a entorns on s’afavoreixi la transmissió de grip, com treballadors en col·legis i persones que treballin de cara al públic”.
La responsable autonòmica de Salut Pública ha recordat que el Govern va adquirir 180.000 dosis de vacuna contra la grip, contingent al qual el Ministeri de Sanitat va afegir 82.610 més.
Font ha detallat que l’IB-Salut ha tornat a enviar missatges al mòbil a la població diana de la vacunació, per a recordar-los la possibilitat de vacunar-se.
[Al vídeo de dalt, la roda de premsa sencera en què la Conselleria de Salut ha anunciat l’ampliació de la campanya de la grip]
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic