Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El municipi ha decidit cancel·lar els actes previstos dins el programa de Nadal fins al 16 de desembre
Salut comença aquest dijous un cribratge general als habitants d’Alaior. Es respon així a la petició del batle de la població, José Luis Benejam. Les proves començaran s’estendran fins dissabte. Amb el nou positiu registrat aquest dimecres, són ja 22 els casos actius de Covid al municipi. L’Ajuntament ha decidit cancel·lar els actes previstos dins el programa de Nadal fins al 16 de desembre.
El cribatge es farà durant tres dies al centre sociocultural S’Escorxador, cedit pel consistori. S’utilitzaran tests d’antígens i els resultats s’informaran durant l’hora següent de fer-se la prova. A les persones que surtin positives, els faran després una PCR per tal de confirmar el diagnòstic.
El consistori ha fet una crida per que es facin la prova les més de 7.500 persones del municipi majors de 16 anys per evitar haver de pendre altres mesures més dures si la incidència de la Covid no baixa.
Mentrestant, al test massiu que es va fer entre dilluns i dimarts als 297 alumnes i professors que es van aïllar a causa del brot dels alumnes de kàrate, no s’ha detectat cap nou positiu. La segona prova es farà el pròxim dilluns dia 14. Pel que fa al geriàtric, Salut ha decidit mantenir la intervenció durant quinze dies més. La darrera resident d’aquest centre que continuava ingressada a l’Hospital Mateu Orfila va rebre l’alta ahir.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia