Tots els establiments de Vila hauran de tancar a les 10 de la nit durant, almenys, altres set dies
Les restriccions a la ciutat d’Eivissa es mantindran una setmana més. Així ho ha anunciat avui Govern i Ajuntament d’Eivissa. Tot i que els contagis han baixat preocupa que en la darrera setmana els casos s’han estabilitzat.
Tots els establiments de Vila hauran de tancar a les 10 de la nit durant, almenys, una setmana més i es recomana no sortir de casa si no és necessari. Tot i que la incidència acumulada ha baixat en es dues setmanes un 44 per cent, s’ha passat de 554 a 289 casos, en la darrera setmana han detectat que les xifres s’han estabilitzat. El Govern fa una crida a la responsabilitat individual.
Les restriccions es mantenen però l’Ajuntament d’Eivissa ha anunciat que a partir d’aquesta nit reobriran les instal·lacions esportives, els cementeris i el centre cultural Can Ventosa.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables