Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
De moment, no està confirmat que el cas estigui relacionat amb el brot d’Andalusia
Una mostra de listèria. /EP
77La Conselleria de Salut ha confirmat aquest dimecres una sospita de contagi per listèria. Es tracta d’un pacient que, a hores d’ara, roman ingressat una clínica privada de Palma.
De fet, Son Espases ha confirmat la presència del bacteri i ha enviat les mostres al Centre Nacional de Microbiologia de Majadahonda (Madrid) per comprovar si aquest cas correspon a la mateixa soca apareguda a Andalusia. A hores d’ara no està confirmat que el cas estigui relacionat amb el brot esmentat, assegura en un comunicat la Conselleria.
Sigui com sigui, la Direcció General de Salut Pública ha donat l’avís al Centre Nacional d’Epidemiologia i investiga el possible origen del contagi.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora