Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

A Itàlia han mort set persones a causa del coronavirus. /EFE
16El Govern, que ha convocat per a aquest dimarts el seu comitè d’alertes per a coordinar l’acció enfront del coronavirus (Covid-19), creu que és “probable” que l’Organització Mundial de la Salut (OMS) modifiqui els seus criteris sobre aquest tema, atès que “sembla que l’epidèmia s’està estenent”.
Així s’ha expressat la consellera de Salut, Patricia Gómez, en declaracions als mitjans en les quals ha indicat que el Govern ha convocat el seu comitè d’alertes a les 14 hores. Ho presidirà la directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font, en lloc de la consellera, que viatja a Madrid per a assistir al Consell Interterritorial de Salut per a reforçar les mesures de coordinació enfront del virus.
Gómez ha apuntat que han notat un augment de les trucades al servei 061 Salut Respon de ciutadans que demanen resoldre dubtes sobre el coronavirus, especialment de persones arribades des d’Itàlia, “que és el que sembla que més preocupa”. Cal recordar que el país ha confirmat la setena víctima mortal pel nou coronavirus en el seu territori, al mateix temps que ha elevat el nombre d’afectats a 230.
Amb tot, Gómez ha insistit que el coronavirus és “una malaltia lleu” en la majoria dels casos, “més que la grip”, i que la seva mortalitat afecta persones majors i amb malalties cròniques. La mortalitat del coronavirus és del 0,7%, ha afegit.
Així mateix, la consellera ha recordat la importància de mantenir les mateixes precaucions i mesures d’higiene que amb la grip, una malaltia “més letal i amb capacitat de transmissió”.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears