Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Salut recorda que, tot i la vacunació, la població no estarà immunitzada abans de l'estiu
Les Balears han notificat aquest dimecres la xifra més elevada de casos nous des de l’inici de la pandèmia.
En les darreres 24 hores s’han fet més de 6.600 proves diagnòstiques, entre PCRs i test d’antígens; la taxa de positivitat és manté molt elevada, i ja supera el 9 per cent. La incidència acumulada de coronavirus a les Balears dels darrers 14 dies se situa en els 507 casos per cada 100.000 habitants.
Els ingressos per covid-19 continuen en augment. Per cada 100 casos, es produeixen 8 ingressos a planta i 1 ingrés a les unitats de cures intensives. Aquest dimecres, alerten des de Salut, va morir una al·lota de 25 anys a les illes.
Amb vista a les festes de Nadal, demanen responsabilitat als ciutadans. Salut recorda que, tot i la vacunació, la població no estarà immunitzada abans de l’estiu.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona