Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Entre positius i en vigilància, quasi el 20 per cent dels sanitaris de Can Misses estan de baixa, és a dir, uns 190 professionals
En les darreres hores s’ha traslladat un nou pacient amb covid a Mallorca. Ja són 3 malalts d’UCI que es deriven a Son Espases, a més d’un quart amb una altra patologia. Salut assegura però, que vol reduir al màxim aquests desplaçaments. La prioritat de Salut a les Pitiüses és aconseguir més facultatius per poder oferir més llits de crítics, i fer front a l’augment d’ingressos.
A Can Misses hi ha 3 llits lliures a l’UCI dels 17 que hi ha destinats; i s’ha anunciat la incorporació de 2 intensivistes, que se sumaran a l’equip de 7 ja existent. Entre positius i en vigilància hi ha quasi el 20 per cent de la plantilla de professionals sanitaris de baixa, és a dir, 190.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte