Recorda que és una bona manera de protegir-se de qualsevol virus, ara que ens trobam en pandèmia de la grip
L’Organització Mundial de la Salut recomana tornar a fer ús de la mascareta en espais tancats i transport públic. La recomanació arriba arran de l’onada de contagis de Covid a la Xina i que ja comencen a veure’s a Europa.
Aquí a les Balears, per ara només es manté l’obligatorietat de dur-la al transport públic i centres sanitaris. Tot i això, la consellera de Salut, Patricia Gómez recorda que és una bona manera de protegir-se de qualsevol virus, ara que ens trobam en plena pandèmia de la grip.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros