L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les darreres dades oficials, del 12 de febrer, ja indicaven que hi havia 12.800 persones esperant passar pel quiròfan
La Conselleria de Salut assegura que ja es troba en fase de recuperació del 60 per cent de la seva activitat habitual pel que fa a les operacions i consultes, que havien quedat ajornades des que esclatà la crisi del coronavirus. Just abans que es decretàs l’estat d’alarma, ja hi havia 12.800 persones esperant per ser operades. Tot i recuperar espai i personal per a operacions pendents, s’estotjaran recursos per si hi hagués un possible nou brot del virus.
Si bé durant els darrers 2 mesos s’han continuat efectuant operacions urgents, la gran majoria -les que estaven programades- varen quedar ajornades per dedicar tots els esforços a lluitar contra el coronavirus. Les darreres dades oficials, del 12 de febrer, indiquen que 12.800 persones tenien pendent una operació, amb una mitjana de 78 dies d’espera. Ja amb un nombre minvant d’afectats i en plena desescalada, els responsables de l’IB-Salut volen posar-se al dia.
Aquesta recuperació a les sales d’operacions ja ha començat, però NO vol dir que tot tornarà al 100 per cent: s’ha d’estar preparat per un possible nou brot.
De manera paral·lela, també es recuperen de manera progressiva les consultes que havien quedat ajornades al seu moment.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues