Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les darreres dades oficials, del 12 de febrer, ja indicaven que hi havia 12.800 persones esperant passar pel quiròfan
La Conselleria de Salut assegura que ja es troba en fase de recuperació del 60 per cent de la seva activitat habitual pel que fa a les operacions i consultes, que havien quedat ajornades des que esclatà la crisi del coronavirus. Just abans que es decretàs l’estat d’alarma, ja hi havia 12.800 persones esperant per ser operades. Tot i recuperar espai i personal per a operacions pendents, s’estotjaran recursos per si hi hagués un possible nou brot del virus.
Si bé durant els darrers 2 mesos s’han continuat efectuant operacions urgents, la gran majoria -les que estaven programades- varen quedar ajornades per dedicar tots els esforços a lluitar contra el coronavirus. Les darreres dades oficials, del 12 de febrer, indiquen que 12.800 persones tenien pendent una operació, amb una mitjana de 78 dies d’espera. Ja amb un nombre minvant d’afectats i en plena desescalada, els responsables de l’IB-Salut volen posar-se al dia.
Aquesta recuperació a les sales d’operacions ja ha començat, però NO vol dir que tot tornarà al 100 per cent: s’ha d’estar preparat per un possible nou brot.
De manera paral·lela, també es recuperen de manera progressiva les consultes que havien quedat ajornades al seu moment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet