Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
En el termini de dos anys es faran cribratges a tots els hospitals públics de les illes
La delegació Balear de l’Associació contra el càncer celebra que la Conselleria de salut faci extensiu el programa de detecció precoç del càncer de còlon a tots els hospitals públics de la comunitat en un termini de dos anys. Menorca, Eivissa i l’Hospital Comarcal d’Inca el tenen implantat i a partir d’ara, també faran tests massius de detecció a Son Llàtzer, Manacor i Son Espases. El de cólon és el més desconeguts dels càncer, però, el segon en afecció i causa de mort entre els malats oncològics. L’estudi sobre la campanya feta a l’Hospital d’Inca mostra com s’han pogut detectar una seixantena de casos en persones asimptomàtiques i més de 250 diagnòstics de pòlips curables.
La població diana que entrarà dins el cribratge són els homes i dones d’entre 50 i 69 anys. Amb l’ampliació de l’hospital de referència, Manacor i Son Llatzer s’abarcarà el 70 per cent de la població de risc de l’illa de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles