Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Segons les darreres xifres, ara mateix hi ha 213 persones hospitalitzades a planta i 19 persones ingressades a les UCI
82
En les darreres 24 hores, s’han comptabilitzat 277 noves proves positives de covid 19 a les Illes Balears. Això situa la taxa de positivitat diària en el 19,67 per cent. I la incidència a 14 dies és de gairebé 229 casos per cada 100.000 habitants.
Segons les darreres xifres de la Conselleria de Salut, ara mateix hi ha 213 persones hospitalitzades a planta als diferents centres de les Illes Balears, i a les UCI són 19 les persones ingressades. Aquestes xifres representen una davallada lleugera respecte de les dades de la setmana passada.
Segons Patricia Gómez, les Illes han arribat ja al punt més àlgid de la setena onada. Són festes patronals arreu dels pobles i ciutats de les Illes Balears, i la consellera fa una crida a la prudència i a evitar les aglomeracions.
Patricia Gómez: “Hem arribat al pic de les hospitalitzacions”
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora