La Sala El Roser de Ciutadella acull una retrospectiva de l’obra de l’artista basc Juan Elorduy
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Les persones majors i els malalts crònics són dos dels grups amb més risc a patir-la
Imatge d'arxiu. /EFE
179La Conselleria de Salut recomana a totes les persones del grup de risc -majors de 65 anys, embarassades, persones amb malalties cròniques i personal sanitari, cuidadores, bombers i policies- que es vacunin contra la grip si encara no ho han fet i ha recordat que la campanya de vacunació acaba el pròxim 15 de gener.
El Govern ha explicat que ha adquirit 158.100 dosis. A la compra inicial de 144.100, se li va sumar una segona compra extra de 14.000 vacunes per poder donar resposta a tota la demanda. Així mateix, es va allargar el termini per poder sol·licitar-les.
L’objectiu de la campanya, iniciada el passat 5 de novembre, és millorar la cobertura de tots els col·lectius en risc de patir la grip, especialment de les persones majors i els malalts crònics, ja que la grip pot descompensar les seves patologies, provocar l’ingrés hospitalari o derivar en complicacions molt greus i fins i tot causa la mort.
Finalment, un altre col·lectiu de gran interès és el dels professionals de la salut, que s’han de protegir a ells mateixos i als pacients.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya