Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Comprovar l'eficació de les transfusions de plasma i el paper de la genètica en la transmissió de la malaltia són alguns camps que investiguen científics de les Balears
La Conselleria de Salut ha transferit 100.000 euros més a l’IDISBA per finançar 3 nous projectes d’investigació per lluitar contra la COVID-19. En total, ja en són 15. Esbrinar l’eficàcia de les transfusions de plasma de persones que han patit la malaltia a pacients encara hospitalitzats, o identificar si hi ha components genètics a l’hora de contreure la malaltia, són alguns dels objectius dels projectes en què es fa feina.
Natalia Martínez Pomar i Joan Bargay, ambdós doctors, han rebut bones notícies aquests dies. Els seus projectes investigadors han rebut suport financer per donar impuls a la recerca de tractaments i solucions per als malalts de COVID-19. La doctora Martínez Pomar se centra a trobar una relació causa-efecte entre la genètica i les possibilitats de veure’s infectat. El doctor Bargay colidera amb la doctora Maria Arrizabalaga un projecte que vol esbrinar si una transfusió de plasma de qualcú que ha superat el virus i, per tant, ha generat anticossos, pot ser positiu per qualcú altre que actualment pateix la malaltia.
Ambdós projectes formen part dels 15 que l’IDISBA ha finançat i disposen d’un total de 400.000 euros d’ajuda econòmica del Govern. A la convocatòria, s’havien presentat un total de 49 projectes.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors