Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Conselleria d'Educació i Universitats disposarà de 64 milions més que el 2024, fins als 1.416 milions d'euros
La Conselleria de Salut disposarà de 2.446 milions d’euros, 78 més que l’any passat. La major part de l’increment pressupostari es destinarà a recuperar drets laborals dels treballadors sanitaris i al blindatge de les polítiques de salut. A més, el pla d’infraestructures assolirà més de 100 milions d’euros, 56 dels quals per a l’hospital d’atenció intermèdia a Son Dureta. Una altra prioritat, segons la consellera Manuela García, és la salut mental.
Quant a la Conselleria d’Educació i Universitats, gestionarà un total de 1.416 milions d’euros, 64 milions més que el 2024, doblers que segons el conseller Antoni Vera serviran per reforçar el compromís amb la qualitat educativa. El conseller ha destacat que 766 milions aniran a nòmines del personal docent dels centres públics.
Llengua catalana
L’oposició ha afirmat que el pacte del PP amb Vox per tenir pressuposts perjudica la llengua catalana a l’àmbit educatiu, una crítica, però, que el conseller ha negat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella