Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La Conselleria d'Educació i Universitats disposarà de 64 milions més que el 2024, fins als 1.416 milions d'euros
La Conselleria de Salut disposarà de 2.446 milions d’euros, 78 més que l’any passat. La major part de l’increment pressupostari es destinarà a recuperar drets laborals dels treballadors sanitaris i al blindatge de les polítiques de salut. A més, el pla d’infraestructures assolirà més de 100 milions d’euros, 56 dels quals per a l’hospital d’atenció intermèdia a Son Dureta. Una altra prioritat, segons la consellera Manuela García, és la salut mental.
Quant a la Conselleria d’Educació i Universitats, gestionarà un total de 1.416 milions d’euros, 64 milions més que el 2024, doblers que segons el conseller Antoni Vera serviran per reforçar el compromís amb la qualitat educativa. El conseller ha destacat que 766 milions aniran a nòmines del personal docent dels centres públics.
Llengua catalana
L’oposició ha afirmat que el pacte del PP amb Vox per tenir pressuposts perjudica la llengua catalana a l’àmbit educatiu, una crítica, però, que el conseller ha negat.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada