Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
També es fa feina per poder oferir als pacients tota la documentació mèdica en català
Sanitaris per la Llengua porposa a la Conselleria de Salut fer seminaris sobre llengua catalana en el Pla de formació dels nous residents de l’àmbit sanitari que arribin a les Balears. En la trobada, celebrada aquest dilluns, l’entitat ha explicat a la consellera de Salut, Manuela García, els principals resultats de l’estudi sobre la situació del català en l’àmbit de la sanitat pública. També ha presentat una sèrie de propostes per afavorir el prestigi i promoure l’ús de la llengua catalana a la sanitat.
En concret són tres propostes. La primera, que els pacients puguin rebre els consentiments informats en català, ja que actualment només s’ofereix a Son Espases. La segona, difondre el decàleg de drets lingüístics dels usuaris i bones pràctiques, elaborat per Sanitaris per la Llengua en col·laboració amb l’Obra Cultural Balear. I en tercer lloc, fer uns seminaris d’assertivitat lingüística pels nous residents en l’àmbit sanitari.
Sanitaris per la Llengua defensa aquests seminaris, que tenen un enfocament diferent dels cursos de català oferts fins ara per la Conselleria de Salut. La consellera valora molt positivament la reunió. Així doncs, bona sintonia entre les parts, que estan d’acord en desenvolupar les mesures presentades per Sanitaris per la Llengua en els pròxims mesos.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023