Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

També es fa feina per poder oferir als pacients tota la documentació mèdica en català
Sanitaris per la Llengua porposa a la Conselleria de Salut fer seminaris sobre llengua catalana en el Pla de formació dels nous residents de l’àmbit sanitari que arribin a les Balears. En la trobada, celebrada aquest dilluns, l’entitat ha explicat a la consellera de Salut, Manuela García, els principals resultats de l’estudi sobre la situació del català en l’àmbit de la sanitat pública. També ha presentat una sèrie de propostes per afavorir el prestigi i promoure l’ús de la llengua catalana a la sanitat.
En concret són tres propostes. La primera, que els pacients puguin rebre els consentiments informats en català, ja que actualment només s’ofereix a Son Espases. La segona, difondre el decàleg de drets lingüístics dels usuaris i bones pràctiques, elaborat per Sanitaris per la Llengua en col·laboració amb l’Obra Cultural Balear. I en tercer lloc, fer uns seminaris d’assertivitat lingüística pels nous residents en l’àmbit sanitari.
Sanitaris per la Llengua defensa aquests seminaris, que tenen un enfocament diferent dels cursos de català oferts fins ara per la Conselleria de Salut. La consellera valora molt positivament la reunió. Així doncs, bona sintonia entre les parts, que estan d’acord en desenvolupar les mesures presentades per Sanitaris per la Llengua en els pròxims mesos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella