Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Començarà aquest dijous i fins dissabte, depenent de la demanda
Imatge d'aquest dilluns a sa Pobla, on s'hi realitza un cribratge massiu de tests d'antígens.
139La presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, ha anunciat aquest dimecres en la roda de premsa posterior al Consell de Govern que a Lloseta, Sóller, Muro i Alaior es començaran a fer cribatges massius d’antígens, igual que s’està fent a Sa Pobla.
A Alaior el brot detectat divendres passat en unes classes extraescolars de karate ha deixat 21 positius, fins al moment.
Pel que fa a Mallorca, la incidència acumulada de 14 dies és de 260 casos per cada 100.000 habitants. Fa només una setmana eres 223 casos.
Començarà demà dijous i s’allargarà fins dissabte, per testar tota la població major de 16 anys. En cas que hi hagi més demanda s’habilitaran més dies. Es durà a terme a l’edifici de s’Escorxador.
El Govern balear avança el toc de queda a les 22 hores a Mallorca a partir de demà
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants