Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
La consellera Patricia Gómez assegura que la vacuna de la grip té un efecte parcialment protector de la Covid
Dilluns 19 comença la campanya de vacunació de la grip a les illes que s’extendrà fins el 4 de desembre. Enguany s’ha avançat l’inici.
En la presentació de la campanya, la consellera de Salut, Patricia Gómez ha dit que les poblacions ben vacunades tenen una incidència més baixa de coronavirus. També ha assegurat que les persones que emmalalteixen de covid i grip a la vegada pateixen 3 vegades més de mortalitat.
Per això, Salut i el minsiteri de Sanitat han comprat 262.000 dosis per a l’arxipèlag, més que l’any passat. Algunes de les quals són vacunes potenciades per a usuaris de residències. L’objectiu és arribar al màxim de les 365.000 persones considerades població diana.
Els sanitaris i el personal de residència ja han començat a rebre dosis. També volen arribar a treballadors de serveis essencials com policies, bombers o docents i població de risc.
Es considera població de risc els majors de 65 anys, gent amb malalties pulmonars, cardiaques, asma, diabetis o problemes renals, les persones inmunodeprimides, amb obesitat mòrbida, amb disfunció cognitiva, amb implant coclear, infants prematurs, dones embarassades i dones que tenen un infant de manco de 6 mesos.
Per arribar al màxim de població, Salut enviarà SMS’s a la població diana i obrirà els centres de salut els caps de setmana del 24, 25 i 31 d’octubre i 1 de novembre.
Les persones interessades a vacunar-se poden demanar cita prèvia al Servei de Salut telefonant al 971 43 70 79.
La consellera Gómez assegura que la vacuna de la grip té un efecte parcialment protector de la Covid
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor