X

Salut justifica l’enduriment de les restriccions per evitar un repunt dels contagis

Sobre la polèmica de l'arribada de viatgers internacionals i la impossibilitat dels viatges a la Península, traslladen que la competència és del Govern central

28/03/2021

Salut justifica l’enduriment de les restriccions per evitar un repunt dels contagis

52

Salut justifica l’enduriment de les restriccions, sobretot al sector de la restauració, per evitar un repunt dels contagis per la Covid-19.

L’objectiu de la Conselleria de Salut és el de primar la prudència. Per això mateix s’han tancat els interiors dels bars i restaurants a Mallorca. També estava previst prohibir el moviment entre illes però, finalment, el Govern va fer marxa enrere. Justifiquen que és una mobilitat que es pot controlar de forma minuciosa perquè la comunitat autònoma en té les competències. Sobre la polèmica de l’arribada d’estrangers i la impossibilitat de fer viatges a la Península, Salut fa èmfasi en què és competència estatal i no autonòmica aquesta decisió.

 més info 65 casos nous de coronavirus detectats a les illes: la xifra més alta del mes de març

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT