Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
En horari de 16h a 19h entre setmana, i de 10h a 19h els dissabtes i diumenges
Més de 100 persones sense cita prèvia s’han presentat avui al pavelló de Son Dureta per a vacunar-se
Un sistema senzill, àgil i ràpid, que ha animat molts a anar-hi. La major part d’ells han estat al·lots, majors de 12 anys, que és l’edat mínima ara mateix per vacunar-se.
En total, des que es va obrir la possibilitat de vacunar-se sense cita prèvia aquest dimecres, són més de 1.500 persones les que ho han fet només a Son Dureta.
Una xifra que confirma la bona acollida de la mesura, i que permet ampliar-ne el servei,.
Així ho ha anunciat avui Salut, que ampliarà el servei de cita prèvia com a mínim, fins al pròxim dimarts 31 d’agost, i amb l’horari de 16h a 19h del capvespre entre setmana; i de 10h a 19h els dissabtes i els diumenges.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears