Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La directora general, Maria Antònia Font, assegura que són l'origen dels nous brots que es detecten ara a les Illes
La Direcció General de Salut Pública insisteix en el missatge de suprimir les trobades socials. La directora general, Maria Antònia Font, assegura que són l’origen dels nous brots que es detecten ara a les Illes. De fet, tot i que les dades ja eren preocupants abans de festes, en molts casos les reunions de Nadal s’han dut a terme igualment.
Davant l’extrema situació que es viu a Balears en la lluita contra el coronavirus, amb rècords de contagis cada dia, taxes de positivitat i d’ocupació hospitalària molt elevades, Font deixa clara l’única sortida per a aquesta nova onada és reduir els contactes. “Limitar els contactes al màxim. Ens hem d’ajuntar únicament amb les persones que convivim”, assegura Maria Antònia Font.
Tot i el cansament de la població i de l’inici de la vacunació, Font avisa que el distanciament social, la neteja de mans, la ventilació dels espais i l’ús de mascareta s’hauran de mantenir almanco sis mesos més.
Balears supera els 40 mil contagis de Covid-19
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús