Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La Conselleria i el Ministeri de Sanitat estudien avançar la campanya per a les persones majors de 80 anys
/EFE
188Salut ha deixat de rebre 2.850 dosis de vacunes contra la Covid pactades amb el Ministeri de Salut. És per això que la Conselleria es veu obligada cada dia a reorganitzar el calendari de vacunació. Tot i aquest problema causat, en part, pel desabastiment del laboratori Pfizer, l’IB- Salut assegura que les dosis per usuaris i treballadors de les residències de gent gran estan assegurades.
La directora d’Assistència Sanitària, Eugènia Carandell, ha explicat que a part del problema de distribució de la vacuna Pfizer, del laboratori Moderna tan sols han arribat 600 dosis de les 900 previstes. De cara a la setmana que ve, Salut encara no sap de quants vaccins disposaran. Una situació que -afirma Carandell- dificulta moltíssim la planificació de la campanya de vacunació.
Eugènia Carandell també ha explicat que Salut estudia, juntament amb el Ministeri de Sanitat, avançar la vaccinació entre la gent gran de més de 80 anys per davant els professionals sanitaris que no són de primera línia. Com sempre, però -diu Carandell- dependrà de les dosis que arribin.
La directora d’Assistència Sanitària subscriu les paraules d’ahir de la presidenta Francina Armengol: “Les Illes tenen capacitat per immunitzar la seva població en tres mesos, sempre que arribin els vaccins prevists”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades