Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Guillem Morro, Pedro Sales, Daniel Orejuela i Miquel Gamundí representaràn L'Ajuntament Vella
Pollença ja ha iniciat el compte enrere per les Festes de la Patrona, amb l’elecció de les principals figures que representen els protagonistes principals de la celebració. Salvador Esquinas va ser el més votat per fer de Joan Mas. Pep Vives serà Dragut. I la candidatura més votada per ser Ajuntament Vella la formen Pedro Salas, Daniel Orejuela, Miquel Gamundí i Guillem Morro.
Salva Esquinas i Josep Vives es veuen les cares hores després d’haver estat triats per representar els papers més importants per un pollencí: Joan Mas i Dragut. Esquinas va aconseguir 1.200 vots per ser Joan Mas.
Josep Vives és Dragut, i juntament amb Joan Xumet i Pep Carmona, varen rebre 1.728 vots.
Els guanyadors per Ajuntament Vella varen ser Daniel Orejuela, Miquel Gamundí, Pedro Salas i Guillem Morro, que serà “u batle” per un dia.
La festa ja es respira a Pollença. Les banderes ja es preparen. En Salva i en Josep separen els seus camins. Es tornaran a trobar aquí mateix, dia 2 d’agost.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària