Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

Les càmeres d'IB3 han pogut captar com alguns curiosos s'acostaven a primera línia de mar quan, en dos dies consecutius, s'han registrat rècords històrics d'onades
Davant el risc que suposa que la gent s’acosti a la costa per captar les imatges del temporal, o altres zones de risc, Emergències i Salvament Marítim han demanat molta prudència i seny. En els darrers dies, des que arribà la borrasca Gloria a les Illes, les càmeres d’IB3 han pogut captar com alguns curiosos s’acostaven a primera línia de mar quan, en dos dies consecutius, s’han registrat rècords històrics d’onades, amb 14,2 metres a Sa Dragonera i de 14,7 a la boia de Maó.
En algunes ocasions, n’hi ha que han franquejat zones precintades. En una entrevista al programa “Els Dematins”, el cap de Salvament Marítim a les Balears, Miguel Félix Chicón, ha dit que gràcies a la feina dels meteoròlegs i de la tasca de les forces de seguretat s’han pogut preveure i evitar molts riscs, però que s’han de defugir de comportaments imprudents com aquestes que veis.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu