Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
També ahir, un agent de la Policia Nacional fora de servei va salvar una dona de morir ofegada a la platja de Palma
83
Salvament marítim ha rescatat aquest diumenge un caiaquista a l’illa de Sa Dragonera. L’han trobat esgotat i sense forces per continuar remant, després que la mar l’arrossegués.
També ahir dissabte, un agent de la Policia Nacional fora de servei va salvar una dona de morir ofegada a la platja de Palma. Els fets van ocórrer quan l’agent va veure un cos surant a la mar. Era una dona que estava inconscient i no respirava. L’agent la va treure de l’aigua i li va practicar les maniobres de reanimació fins a l’arribada del socorrista de la torre, que va avisar una ambulància per traslladar la víctima a l’Hospital de Son Espases, on va ser ingressada.
Les autoritats demanen prudència amb el retorn de la ciutadania a les platges i a la mar.
Aviso kayakista agotado, sin fuerzas para remar, arrastrado por el mar zona isla Dragonera. Nuestro centro #Palma moviliza helimer 205 que localiza y rescata al kayakista.
Insistimos ante la vuelta al mar: Prudencia Toda!!! pic.twitter.com/zrsu55RkLx— SALVAMENTO MARÍTIMO (@salvamentogob) May 31, 2020
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja