Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Afirmen que, aquest estiu, han arribat a comptabilitzar fins a 200 cotxes aparcats
Salvem Portocolom reclama que es tanqui al trànsit rodat el camí d’accés a l’espai natural de s’Algar. Denuncien que, des que l’any 2002, quan el Ministeri de Medi Ambient va comprar la finca des Tancat de sa Torre, no s’ha fet res per conservar-la i la degradació d’aquest espai natural no s’atura, sobretot a l’estiu, per mor de l’elevada presència de cotxes i caravanes.
L’acció de protesta ha consistit en la col·locació d’una cadena que, durant una estona, ha barrat l’accés als cotxes que hi volien accedir. Això sí, deixaven sortir els que hi eren dins.
Salvem Portocolom assegura que, aquest estiu, hi ha hagut dies que centenars de vehicles -molts d’ells autocaravanes- s’hi han aplegat i que, en qualque moment, n’han arribat a comptabilitzar fins a 200.
A part d’impedir el pas de vehicles motoritzats, Salvem Portocolom reclama que s’habiliti un aparcament per autocaravanes a sa Bassa Nova o que s’instal·lin lavabos portàtils a la zona des Babo. Tot, per evitar que els visitants continuïn fent les seves necessitats dins la finca.
L’Ajuntament de Felanitx, que té la titularitat del camí, no ha volgut respondre a les peticions que fa Salvem Portocolom a través de l’acció de protesta d’aquest dijous.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061