Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'estiu passat, l'entitat va denunciar a l'112 més de 80 infraccions, però no tenen constància que s'hi intervengués.
Salvem Portocolom demana, un any més, respecte i protecció per a la posidònia. La plataforma fa 3 anys que penja un cartell de 36 m2 a la bocana de la badia amb l’objectiu de recordar que no es pot fondejar damunt posidònia. I avui ho han tornat a fer.
Els integrants de Salvem Portocolom es queixen que les autoritats no intervenen per fer front als ancoratges i que troben insuficient tenir un sol vigilant per a tota la badia. L’estiu passat, l’entitat va denunciar a l’112 més de 80 infraccions, però no tenen constància que s’hi intervengués.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca