Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Inicia una campanya virtual a través de change.org i, amb voluntaris de l'entitat, també presencial
A Eivissa, l’associació Salvem sa Badia de Portmany ha iniciat una campanya de recollida de signatures contra el retorn dels ferris en aquesta zona.
La campanya s’ha llençat a través de la pàgina Change.org, però també es desenvoluparà de manera presencial amb una recollida física de signatures.
Segons l’entitat, fa 5 anys que aquesta badia no acull la navegació de ferris i això ha permès una certa recuperació del fons marí. Al mateix temps, ha fet possible que residents i visitants gaudeixin d’unes aigües més transparents. En les darreres setmanes, la naviliera Balearia ha demanat al Govern obrir una nova línia regular que uneixi Palma, Sant Antoni i Dénia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet