Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Els mallorquins han fet viral una transgressora crítica a la dictadura franquista, el feixisme, la memòria històrica i la LGTBIfòbia
El fotograma on simulen matar a Franco en el vídeoclip 'Por España'.
54Aprofitant el dia de la Hispanitat, Samantha Hudson i Papa Topo han llançat la cançó i el vídeoclip ‘Por España’. En el vídeo, realitzat per Fran Granada, els mallorquins retraten i deconstrueixen la iconografia espanyola. En poc més de quatre minuts maten Franco en una transgressora crítica a la dictadura franquista, el feixisme, la memòria històrica i la LGTBIfòbia. El vídeo s’ha fet viral en qüestió d’hores.
L’estrofa on Hudson simula matar el dictador diu així: “Paco paquillo, sexy caudillo / Tú serás mi obispo y yo tu monaguillo / Soy tu esclava, soy tu sumisa / Ponme correa, llévame contigo a misa / Yo no soy sosa, hazme una soga / Con los collares, con los collares de tu esposa / Me gusta mucho tu aguilucho, como le gusta la trucha al trucho / Por España Paco, me pones bellaco / Contra la pared, fusílame / Por España papi, déjame bien guapi / Déjame coqueta en una cuneta”.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions