Aquesta temporada s’ha ampliat l’horari del servei d’informadors i control d’accessos a Macarella i Cala en Turqueta. L’any passat només hi havia control fins a les sis del capvespre i ara s’ha ampliat fins a les nou del vespre. I és que el bus que va a Macarella té la darrera sortida de Ciutadella a les 20.05 h del vespre, mentre que la darrera sortida des de Cala Macarella és a les 21.50 h.
La nova adjudicació del servei a una empresa externa ha permès allargar l’horari d’aquest servei, amb un nou torn. Alguns informadors fan de 8 h a 18 h del vespre i ara s’ha creat un altre torn que és de 18 h a 21 h del vespre.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos