Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El migcampista portuguès espera sumar la primera victòria de la temporada a l'estrena del renovat Son Moix
El Mallorca volia Samú Costa des de l’hivern passat, i al final la fórmula per dur el portuguès va incloure la sortida de Baba. El d’Aveiro està preparat per ser titular. Costa és un dels sis fitxatges de l’ambiciós projecte del Mallorca per a la present temporada. L’internacional sub-21 portuguès ha concedit la seva primera entrevista a IB3 Televisió després de l’entrenament de l’equip, que prepara el partit contra el Vila-real. Encara no fa una setmana que va aterrar, però Samú ja assumeix el repte il·lusionant de créixer individualment i ajudar a aconseguir els objectius col·lectius que s’ha marcat el club.
D’anar de brega amb Muriqi a tenir-lo de company hi ha una gran diferència. Ho sap Samuel Almeida Costa, el migcampista més físic del nou catàleg de la sala de màquines que maneja Javier Aguirre. El futbolista portuguès va arribar un dijous, es va entrenar un divendres i dissabte ja va debutar a Las Palmas.
Ara, el pròxim divendres a un Son Moix pràcticament remodelat del tot i contra un rival acostumat a viure a les altures de la lliga, toca sumar la primera victòria de la temporada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella