Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
"Como de repente" és l'avanç dels exCasa Rusa
San Damián és la nova aventura musical dels mallorquins Carlos i Damián Tejedor. Durant els darrers mesos han estat gravant a Mallorca i Anglaterra sota la producció de Joe Dworniak les cançons d’un disc que es llençarà enguany.
De moment ja podem escoltar i veure el videoclip de “Como de repente” i el pròxim avanç serà “Si me pudieras ver”, cançó en la qual ha col·laborat Shuarma, el cantant d’Elefantes.
La presentació oficial de San Damián serà aquest dijous a la sala Sirocco de Madrid. Hi haurà més directes durant l’estiu i ja a la tardor els podrem veure a Mallorca.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció