Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Ha fet aquest retret a la sessió de control al Govern en una resposta al líder dels populars
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha acusat Pablo Casado de mostrar, amb moviments com el de Múrcia, “la pitjor versió del PP”, la del transfuguisme, la corrupció i la utradreta. Sánchez ha fet aquest retret a la sessió de control al Govern en una resposta al líder dels populars.
Casado, per la seva banda, ha acusat Sánchez d’impulsar les mocions de censura a Múrcia, Castella i Lleó i Madrid, i de generar la inestabilitat política que hi ha a Espanya.
El vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, ha acusat el secretari general del PP, Teodoro García Egea, de “comprar” els diputats de Ciutadans que no secundaran la moció de censura a Múrcia. García Egea li ha replicat que la seva decisió de concórrer als comicis madrilenys ha estat millor si el que vol és estar a l’oposició.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit