Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
PP i Ciutadans reclamen convocatòria d'eleccions i aplicar l'article 155 a Catalunya
El president del govern central, Pedro Sánchez, ha reiterat aquest dimecres que la resposta de l’Estat serà ferma i contundent, si no es compleix la llei a Catalunya. Ha estat al Congrés, on ha comparegut per parlar de la situació a Catalunya. Sánchez ha comparat els independentistes catalans amb els defensors del Brexit i els ha acusat de basar el seu discurs en mentides.
PP i Ciutadans demanen al president que apliqui l’article 155 i també que convoqui eleccions. Podem reclama a Sánchez que no es deixi influenciar pels que volen una actuació dura a Catalunya. Els grups independentistes demanen diàleg a Sánchez, però mai el 155. I diuen que encara hi ha temps per negociar.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció