Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Institut Nacional de Gestió Sanitària de Ceuta ha atès des de l'inici de la crisi migratòria a 629 immigrants marroquins
El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, considera que l’arribada massiva d’immigrants irregulars a Ceuta la setmana passada suposa una crisi entre la UE i el Marroc i assegura que aquest país no té millor aliat que Espanya a l’Europa comunitària.
Sánchez es va referir a la situació provocada per l’arribada de milers d’immigrants a aquesta ciutat autònoma espanyola en una declaració a la seva arribada a la reunió extraordinària del Consell Europeu.
Per al cap del Govern espanyol aquests fets “han desencadenat una crisi sense precedents en els últims anys entre la Unió Europea i el Marroc”.
Davant ells, va agrair la resposta “contundent i ferma” de totes les institucions europees i de molts socis que es van solidaritzar amb Espanya davant l’ocorregut.
L’Institut Nacional de Gestió Sanitària de Ceuta (INGESA) ha atès des del començament de la crisi migratòria fins al matí d’aquest dilluns a 629 immigrants marroquins, dels quals set d’ells romanen ingressats per diversos motius.
Segons les dades facilitades aquest dilluns pel Ingesa, des del matí del diumenge fins a aquest dilluns s’han atès 43 persones procedents del Marroc tant a l’Hospital Universitari com en el servei d’Urgències d’Atenció Primària i el 061.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061