Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El diputat balear Pere Joan Pons destaca que la trobada s'ha centrat en com fer front a la pandèmia
EFE/
193El president del Govern, Pedro Sánchez, insisteix que l’Estat ha fet tot el que estava al seu abast per protegir la salut i l’economia: “Ho ha donat tot”. Ho ha dit en un discurs al Comitè Federal del PSOE.
L’acte l’han fet telemàticament des de Barcelona i ha començat amb un minut de silenci per les víctimes de la COVID. També ha anunciat que els socialistes faran el seu pròxim congrés federal a l’octubre.
Un dels participants al comitè ha estat el diputat balear Pere Joan Pons. El parlamentari ha destacat que la trobada s’ha centrat en com fer front a la pandèmia des del punt de vista sanitari i també de la recuperació econòmica i social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles