Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El diputat balear Pere Joan Pons destaca que la trobada s'ha centrat en com fer front a la pandèmia
EFE/
206El president del Govern, Pedro Sánchez, insisteix que l’Estat ha fet tot el que estava al seu abast per protegir la salut i l’economia: “Ho ha donat tot”. Ho ha dit en un discurs al Comitè Federal del PSOE.
L’acte l’han fet telemàticament des de Barcelona i ha començat amb un minut de silenci per les víctimes de la COVID. També ha anunciat que els socialistes faran el seu pròxim congrés federal a l’octubre.
Un dels participants al comitè ha estat el diputat balear Pere Joan Pons. El parlamentari ha destacat que la trobada s’ha centrat en com fer front a la pandèmia des del punt de vista sanitari i també de la recuperació econòmica i social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis