El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat que el Consell de Ministres aprovarà aquest dimarts el subsidi per a empleades de la llar, i posarà fi així “a una situació absolutament inacceptable” i complirà també un compromís del seu govern.
Així ho ha fet durant un acte que s’ha celebrat a la Moncloa en el qual els protagonistes han estat els ciutadans i on una treballadora de la llar, Almudena, de Tomelloso (Ciudad Real), ha plantejat al president que les condicions de les treballadores domèstiques han de millorar i que han de tenir més seguretat.
Sánchez ha inaugurat el curs polítics amb un acte en què han participat una cinquantena de ciutadans que han pogut fer-li preguntes i traslladar-li les seves preocupacions i dubtes.
Pedro Sánchez ha defensat la solidesa de l’economia espanyola, la transició ecològica i ha advocat per no caure en els discursos catastrofistes i de desànim en un context de guerra i d’inflació. També ha reivindicat l’autonomia de la gestió política enfront de l’econòmica.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina