Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Continua la confrontació dialèctica entre la comunitat i el Govern central
El Govern central espera tenir controlada la situació sanitària a Madrid d’aquí a 15 dies. D’aquesta manera, no caldria prorrogar l’estat d’alarma a la comunitat. Ho ha dit el president Pedro Sánchez durant una visita a Portugal. Però Andrea Levy, presidenta del Comitè de Drets i Garanties del PP, l’acusa de tenir els madrilenys com a “ostatges”.
El segon estat d’alarma a Madrid deixa imatges molt diferents del primer. Al parc del Retiro, sembla que hi ha absoluta normalitat, amb gent passejant i fent esport. On més es noten les mesures és als accessos a la capital i els altres nou municipis afectats pel decret. En alguns punts controlen les entrades i sortides amb un desplegament especial de 7.000 agents. Només s’hi pot passar amb un motiu justificat.
Això, mentre continua la confrontació entre la Comunitat de Madrid i el Govern central per les mesures. El Partit Popular demana comprensió a la població davant unes normes que desaprova, i el Govern central defensa que no tenia més remei que actuar.
La situació sanitària segueix sent complicada i aquest dissabte la Comunitat de Madrid ha anunciat noves restriccions a quatre zones de salut més. No estaven incloses dins l’estat d’alarma per no ser en municipis de més de 100.000 habitants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui