Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Casado i Rivera aposten per l'aplicació del 155 mentre que Iglesias opta per mesures de desinflamació i diàleg.
El president en funcions, Pedro Sánchez, s’ha reunit amb els líders del PP, de Ciutadans i d’Unides Podem per tractar la qüestió catalana i les proteses als carrers. El darrer a entrevistar-se amb Sánchez ha estat el president de Ciutadans. Albert Rivera ha reclamat aplicar l’article 155 per blindar amb seguretat Catalunya i per destituir el president Quim Torra.
Pablo Iglesias s’ha reunit amb Pedro Sánchez a les cinc. El líder d’Unides Podem ha traslladat al president en funcions la disposició del seu partit a col·laborar en totes les iniciatives que apostin per la desinflamació i el diàleg. A més, ha afirmat que el 155 no soluciona els problemes polítics.
Abans, Sánchez s’ha reunit amb el president nacional del PP, Pablo Casado, qui li ha demanat enviar un requeriment al president de la Generalitat perquè compleixi les obligacions de la Constitució. Això com a passa prèvia a l’aplicació de l’article 155. Casado ha assegurat que la imprevisió ha sobrepassat el president en funcions.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor