L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Arrenca la Cimera de les Amèriques a Los Angeles
El president dels Estats Units, Joe Biden, ha inaugurat aquest dilluns la sessió plenària de la Cimera de les Amèriques que se celebra a Los Angeles. La trobada està marcada per les absències de Cuba, Veneçuela i Nicaragua, que no han estat convidats per la Casa Blanca. Alguns països com Mèxic i Hondures, així com territoris de la Comunitat del Carib han decidit boicotejar la cimera per aquestes absències. La recuperació econòmica després de la pandèmia, la crisi climàtica i la migració són els temes fonamentals que es tractaran a la trobada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis