Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Sánchez ha donat aquest argument en la seva participació en la cimera de Beja
Pedro Sánchez defensa que la Política Agrària Comuna, la PAC, és clau per a la supervivència del món rural.
El president del Govern ha defensat que la política de cohesió és la principal eina per eliminar les diferències entre regions europees. Sánchez ha donat aquest argument en la seva participació en la cimera de Beja, a Portugal, on han estat presents 15 països del sud i de l’est d’Europa.
Els representants han signat una declaració, en la qual adverteixen que qualsevol retallada de les polítiques de cohesió en el proper pressupost de la Unió Europea seria inacceptable i que no l’acceptaran.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania