Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Les protestes massives als carrers de Minsk han acabat amb la detenció de centenars de manifestants
115
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha expressat aquest dimecres la seva “enorme preocupació” per la situació a Bielorússia i ha demanat al Govern d’Alexandr Lukashenko l’alliberament dels presos “arbitràriament empresonats”.
Així ho ha expressat Sánchez en la seva intervenció en el Consell Europeu extraordinari que s’ha celebrat per videoconferència després de les eleccions a Bielorússia del passat 9 d’agost, que va guanyar baix sospita el president Lukashenko amb el 80,1% dels vots.
Des de llavors, s’han succeït les protesta massives als carrers de Minsk i en altres grans ciutats del país, durs enfrontaments amb les forces de seguretat i la detenció de centenars de manifestants.
A l’espera del comunicat final de la cimera europea, fonts de la Moncloa han informat que Sánchez ha reiterat el “compromís i solidaritat” d’Espanya amb el conjunt de la societat civil bielorussa i la seva protesta per unes eleccions que “no han estat lliures ni justes”.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja