Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Diu el president del Govern central que la recuperació del país requereix un nou acord pressupostari
Pedro Sánchez ha demanat a les forces polítiques que cooperin per aprovar el Pressupost General de l’Estat durant aquesta segona meitat de l’any.
Diu el president del Govern central que la recuperació del país requereix un nou acord pressupostari que substitueixi els comptes estatals vigents, prorrogats de l’any 2018.
Sánchez ha afirmat que “si va ser imperatiu a l’emergència sanitària aprovar l’estat d’alarma, és imperatiu en l’emergència econòmica i social derivada de l’emergència sanitària tenir uns nous pressuposts”. El president ha afirmat que la pregunta que s’ha de fer a totes les forces polítiques és “a quin lloc volen estar, si volen o no fer espatlla”, ha conclòs.
La coalició formada per PSOE i Unides Podem necessita altres formacions polítiques per tirar endavant uns comptes que subtitueixin els actuals, elaborats pel Govern de Mariano Rajoy.
Segons ha explicat Sánchez, socialistes i morats sumen 155 escons al Congrés, però manquen 21 vots per arribar a la majoria absoluta necessària de 176 sufragis. Dilluns els socialistes es varen reunir amb diputats de Ciutadans, una trobada que va molestar Unides Podem.
El president ha dit que el full de ruta dels pressuposts serà l’acord de Govern, però que parlarà amb totes les forces polítiques.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears