Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El PP ja ha avançat que no li estendran més la mà
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha demanat aquest dimecres als partits polítics “unitat” per fer front a la crisi sanitària i econòmica per mor de la COVID-19. El principal partit de l’oposició, ja ha avançat, però, que no li estendran més la mà i que no disposi del seu suport.
Aquest no ha estat l’únic missatge que li han traslladat. La portaveu de la formació blava, Cayetana Álvarez de Toledo, durant la seva intervenció a la sessió de control al Congrés, ha demanat la dimissió de la vicepresidenta primera. Considera que l’Executiu no ha estat previsor a l’hora de gestionar la pandèmia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila