Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Defensa que l'objectiu és mantenir l'estabilitat i continuar impulsant les transformacions previstes
Pedro Sánchez s’ha assabentat que l’UCO era a la seu de Ferraz mentre estava a Roma, reunit amb el papa. A les declaracions als mitjans de comunicació, el president del Govern central ha assegurat col·laborar amb la justícia i ha tornat a descartar eleccions avançades.
Després de tres quarts d’hora reunit amb el papa, Pedro Sánchez ha atès els mitjans de comunicació. Ho ha fet més tard del que estava previst perquè, segons ha explicat, estava pendent del que succeïa paral·lelament a Madrid. Davant les preguntes reiterades dels periodistes sobre el cas de la seu de Ferraz, Sánchez ha volgut matisar. També ha dit que el cas es coneix des de fa més d’un any i mig i que l’executiu ja va actuar en aquell moment. Tot i això, ha assegurat que no li resta importància i ha defensat la col·laboració amb la justícia.
Sánchez també ha remarcat que el Partit Socialista ja ha afrontat situacions semblants des que ell n’és al capdavant i, per això, descarta avançar les eleccions. Defensa que l’objectiu és mantenir l’estabilitat i continuar impulsant les transformacions previstes. I aquest és el missatge que ha llançat als membres del seu propi partit que demanen un avançament electoral.
Pedro Sánchez també ha aprofitat per reiterar el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero, després de llegir la interlocutòria judicial. Les investigacions continuen obertes i, tot i la pressió política, el Govern ha dit que manté la col·laboració amb la justícia i la voluntat d’acabar la legislatura.
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui