El govern central també ha anunciat un fons de reconstrucció de 16.000 milions d'euros per al conjunt de les autonomies
Pedro Sánchez, president del govern espanyol (Imatge d'arxiu)
18El President del Govern, Pedro Sánchez, ha realitzat aquest matí, durant la vuitena Conferència de Presidents de Comunitats i Ciutats Autònomes tres anuncis importants, un dels quals ha estat el seu propòsit de reforçar el consens i la coordinació amb les diferents comunitats autònomes a l’hora de decidir com realitzar el pla de desescalada.
D’altra banda, i com ja va anunciar ahir dissabte, es preveu un fons de reconstrucció de 16.000 milions d’euros per al conjunt de les autonomies amb l’objectiu de que tots els territoris puguin dur a terme una reactivació econòmica i social.
Finalment es preveu aprovar en el Consell de Ministres, que se celebrarà el pròxim dimarts, la mobilització del tercer tram de la línia ICO. Això suposa un total de 24.500 milions per a crèdits a empreses al 50/50 que beneficiarà a les pimes, autònoms i al conjunt de les empreses.
En finalitzar aquesta vuitena conferència compareixeran en roda de premsa la ministra d’Hisenda i portaveu del govern, María Jesús Montero, i el ministre de Sanitat, Salvador Illa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici