Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El govern central també ha anunciat un fons de reconstrucció de 16.000 milions d'euros per al conjunt de les autonomies
Pedro Sánchez, president del govern espanyol (Imatge d'arxiu)
44El President del Govern, Pedro Sánchez, ha realitzat aquest matí, durant la vuitena Conferència de Presidents de Comunitats i Ciutats Autònomes tres anuncis importants, un dels quals ha estat el seu propòsit de reforçar el consens i la coordinació amb les diferents comunitats autònomes a l’hora de decidir com realitzar el pla de desescalada.
D’altra banda, i com ja va anunciar ahir dissabte, es preveu un fons de reconstrucció de 16.000 milions d’euros per al conjunt de les autonomies amb l’objectiu de que tots els territoris puguin dur a terme una reactivació econòmica i social.
Finalment es preveu aprovar en el Consell de Ministres, que se celebrarà el pròxim dimarts, la mobilització del tercer tram de la línia ICO. Això suposa un total de 24.500 milions per a crèdits a empreses al 50/50 que beneficiarà a les pimes, autònoms i al conjunt de les empreses.
En finalitzar aquesta vuitena conferència compareixeran en roda de premsa la ministra d’Hisenda i portaveu del govern, María Jesús Montero, i el ministre de Sanitat, Salvador Illa.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols